Zakończyła się kontrola postępowania przetargowego dla zadania "Budowa mostu drogowego w Toruniu wraz z drogami dojazdowymi". Przeprowadzona przez Prezesa Urzędu Zamówień Publicznych analiza wypadła pomyślnie, kontrolujący nie stwierdzili żadnych naruszeń ani braków.
Miejski Zarząd Dróg w Toruniu w dniu 19.08.2010 r. przekazał do kontroli Prezesowi Urzędu Zamówień Publicznych całą dokumentację przetargową dotyczącą wyboru generalnego wykonawcy.
- Przekazaliśmy 40 segregatorów, które zawierały wszystkie dokumenty związane z procedurą. Począwszy od ogłoszenia przetargu do wyłonienia wykonawcy. Taki obowiązek spoczywał na nas, ponieważ wartość zamówienia dla robót budowlanych przekracza wyrażoną w złotych równowartość kwoty 20 mln euro - wyjaśnia Andrzej Glonek, dyrektor Miejskiego Zarządu Dróg w Toruniu.
Urząd Zamówień Publicznych, zgodnie z przepisami, miał maksymalnie 30 dni na przeprowadzenie kontroli. Dobre wieści dotarły do nas wczoraj 02.09.2010 r. po południu. - Nie ukrywam, że cieszy nas fakt, że w prowadzonym przez MZD postępowaniu przetargowym nie stwierdzono żadnych naruszeń ani braków - dodał dyrektor Glonek.