Pandemia koronawirusa spowodowała, że salony kosmetyczne przez ostatnie miesiące były zamknięte. Teraz przyszedł czas na odmrożenie sektora tych usług. W ramach filmowego cyklu #wracamydonormalnosci Centrum Wsparcia Biznesu odwiedziło Agnieszkę Tietz prowadzącą na toruńskich Wrzosach Lejdis Studio.
Czas kwarantanny wykorzystano na odświeżenie wnętrz, zadbano o nowe propozycje zabiegów, udało się utrzymać zatrudnienie, cały czas był też kontakt z klientami. 6 czerwca 2020 r. studio otwiera się całkowicie, ruszają strefa fitness z masażami oraz zapisy na zabiegi. Lejdis działa w reżimie sanitarnym: na bieżąco dezynfekowane są wszystkie urządzenia, przyjmowane są tylko osoby zdrowe, przed wizytą odbywa się krótka ankieta zdrowotna, ograniczono też liczbę klientów w studio, konsultacje i zapisy odbywają się tylko telefonicznie lub przez Facebooka. Niezbędne są maseczki i rękawiczki, do dyspozycji jest płyn do dezynfekcji rąk, płatność dokonuje się tylko bezgotówkowo.
#wracamydonormalnosci to specjalny cykl wideorozmów z właścicielami firm, którzy opowiadają o tym jak radzą sobie w tej wyjątkowej sytuacji. W sytuacji grożącego firmom kryzysu ma być wsparciem marketingowym dla toruńskich przedsiębiorców. Warto teraz postawić na to, by trwale zaistnieć w świadomości klientów. Jednak nie za pomocą agresywnych działań, ale delikatniejszych powiązanych z PR, komunikowaniem wymogów bezpieczeństwa. Ważne jest wykazanie się pomysłowością oraz przede wszystkim empatią w komunikacji. Zyskują te firmy, które przyspieszyły cyfrową transformację. Wygrywają te, które cały łańcuch wartości od reklamy, przez sprzedaż po obsługę klienta przeniosły w całości do internetu. Część firm dysponuje też programami lojalnościowymi, powstały bony typu „kup teraz, wykorzystaj później”.