Od 27 kwietnia Powiatowy Urząd Pracy wznowi bezpośrednią obsługę interesantów, od środy 29 kwietnia mieszkańcy będą mogli osobiście załatwić sprawę w Zakładzie Gospodarki Mieszkaniowej.
Powiatowy Urząd Pracy w Toruniu od najbliższego poniedziałku otworzy 2 stanowiska obsługi dla pracodawców i klientów. Obsługiwane będą osoby, które dokonają zarejestrowania się przez kalendarz wizyt, z podaniem celu wizyty. Obsługa interesantów będzie się odbywała w wydzielonym pomieszczeniu na pierwszym piętrze Urzędu, do którego prowadzi oddzielne wejście. Budynek wyposażony jest w windę, z której korzystać mogą osoby niepełnosprawne.
W PUP-ie uruchomiona zostanie aplikacja „system rejestracji kolejkowej”. W przyszłości, zakupiona aplikacja wpłynie na usprawnienie pracy urzędu - posiada ona możliwość zaprogramowania kalendarza wizyt we wszystkich komórkach merytorycznych.
Od poniedziałku (27 kwietnia 2020 r.) zakres spraw, które osobiście można załatwić w Urzędzie Stanu Cywilnego zostanie zwiększony o:
Każdorazowo chęć wizyty w urzędzie trzeba poprzedzić rozmową telefoniczną i umówić się na konkretną godzinę.
Dwa dni później bezpośrednia obsługa interesantów ruszy w Zakładzie Gospodarki Mieszkaniowej.
Stanowisko do obsługi bezpośredniej będzie czynne od godz. 8.00 do 14.00. Zakład będzie funkcjonował w godzinach: 7.00 do 15.00, tak jak dotychczas,
Stanowiska do obsługi (po jednym) będą znajdowały się w każdym Biurze Obsługi Mieszkańca oraz w siedzibie zakładu.
Zlokalizowane będą przy drzwiach wejściowych do budynku, zabezpieczone pleksą, a każdy pracownik w trakcie obsługi bezpośredniej będzie zabezpieczony maseczką i rękawiczkami oraz środkami dezynfekującymi.
Dla mieszkańców również będzie wystawiony płyn do dezynfekcji,
Dziennie za obsługę bezpośrednią odpowiedzialnych będzie dwoje pracowników (po 3 godziny). Wszyscy rotacyjnie będą obsługiwać te stanowiska.
Pracownik dyżurny na stanowisku obsługi bezpośredniej będzie wzywać merytorycznego pracownika do załatwienia sprawy mieszkańca, będzie przyjmowana również korespondencja.