O specyfice branży nieruchomości w ramach cyklu „Invest In Toruń” opowiada Artur Frączak z firmy Willa Development, która realizuje inwestycję Apartamenty Lubicka na terenie po byłym Tormięsie.
Apartamenty Lubicka to powstający kompleks budynków położony w samym sercu Jakubskiego Przedmieścia. Docelowo powstanie tam 1000 mieszkań, które będą oddawane do użytku w etapach. Realizacja pierwszego planowana jest w 2020 roku. Osiedle zaprojektowano z myślą o bezpieczeństwie i komforcie przyszłych mieszkańców. Osiedle z infrastrukturą i układem drogowym, częściowo zamknięte – do wyłącznej dyspozycji mieszkańców.
Cykl filmowy „Invest in Toruń” realizowany przed epidemią Covid-19 ma charakter wizerunkowy, pozycjonujący markę Miasta Toruń w świadomości partnerów biznesowych, inwestorów oraz firm doradczych. W aktualnej rzeczywistości grożącego firmom kryzysu ma być wsparciem marketingowym dla toruńskich przedsiębiorców z różnych branż i sektorów. Komunikacja marki nawet w tak nieprzewidywalnej sytuacji powinna zostać wzmocniona. Według specjalistów od marketingu epidemia to szansa na nawiązanie długofalowej więzi z konsumentem oraz stworzenie trwałej relacji z marką, która będzie skutkowała lojalnością klientów. Przetrwajmy to razem, pamiętajcie #wracamydonormalnosci.
W odpowiedzi na problemy zgłaszane przez mieszkańców i właścicieli barek, które zacumowane są przy Bulwarze Filadelfijskim, wprowadzone zostaną nowe rozwiązania techniczne. Mają one ułatwić korzystanie z nadwiślańskiego nabrzeża.
Bulwar Filadelfijski był oddawany spacerowiczom etapami, od końca kwietnia br. dostępny jest także dla kierowców....
Na terenie Kopernikańskiego Ośrodka Integracji przy ul. Olszewskiego 16 w Toruniu w środę 15 maja 2024 r. spotkał się zespół roboczy drugiej edycji projektu Green Lab.
Gmina Miasta Toruń rozpoczyna wdrażanie strategii przygotowanej dla mediów społecznościowych. Obecne serwisy miejskie czekają zmiany, pojawią się też nowe rozwiązania.
Trwa otwarty nabór wniosków na zadania służące ochronie zasobów wodnych, polegające na gromadzeniu i wykorzystaniu wód opadowych i roztopowych w miejscu ich powstania.
Rusza kolejna odsłona kampanii promocyjnej znaku Made in Toruń. Centrum Wsparcia Biznesu, operator programu certyfikatu jakości toruńskich produktów i usług, przygotowało cykl krótkich form video, które będą prezentowane w social mediach.
W dniach 16 – 17 maja 2024 r. w Toruniu odbędzie się posiedzenie Komisji Taboru Tramwajowego Izby Gospodarczej Komunikacji Miejskiej. W obradach wezmą udział specjaliści z całej Polski.
Gmina Miasta Toruń rozpoczyna wdrażanie strategii przygotowanej dla mediów społecznościowych. Obecne serwisy miejskie czekają zmiany, pojawią się też nowe rozwiązania.
13 i 14 czerwca będzie się można dowiedzieć m.in. w jaki sposób obniżyć koszt importu zaopatrzeniowego i wziąć udział w przetargach organizacji międzynarodowych, czy jak skorzystać z dostępnych instrumentów wsparcia eksportu i promocji.