4 maja 2020 r. wznowiona zostaje bezpośrednia obsługa klienta w siedzibie Toruńskiego Centrum Świadczeń Rodzinie, przy ul. Batorego 38/40.
Do odwołania pozostaje zamknięty punkt obsługi klienta zlokalizowany przy ul. Rydygiera 12a.
Obsługa klienta będzie dotyczyła tylko pilnych spraw oraz wyłącznie po wcześniejszym umówieniu się na termin przez telefon lub stronę internetową.
Sprawy wymagające kontaktu osobistego z TCŚR to:
Wnioski i dokumenty nadal prosimy wrzucać w zamkniętych kopertach do urny podawczej, znajdującej się w siedzibie Centrum przy ul. Batorego 38/40 (w holu, w godzinach od 7:30 do 15:00).
UWAGA: Dokumenty należy wypełnić w domu. Druki wniosków i oświadczeń są dostępne również na naszej stronie internetowej.
Klient po wejściu do budynku, a przed załatwieniem sprawy, zobowiązany jest zdezynfekować dłonie lub założyć rękawiczki oraz mieć zasłonięte usta i nos. Przypominamy, że od 16 kwietnia 2020 r. na terenie kraju wprowadzono obowiązek zakrywania ust i nosa w przestrzeni publicznej.
Z uwagi na bezpieczeństwo klientów i pracowników Centrum obsługa klienta będzie odbywała się tylko w wyznaczonych boksach na parterze budynku, bez możliwości korzystania z kącika dla dzieci.
Do budynku jednorazowo wpuszczanych będzie 2 klientów.
Obsługa klientów będzie odbywała się również telefonicznie pod dedykowanymi numerami telefonów:
Cały czas istnieje możliwość załatwiania swoich spraw z wykorzystaniem dostępnych usług elektronicznych np. za pośrednictwem Profilu zaufanego lub e-Bankowości.
Pytania dotyczące świadczeń można kierować przez stronę internetową.