W poniedziałek 8 czerwca 2020 r. rozpocznie się rekrutacja uzupełniająca na rok szkolny 2020/2021 do oddziałów klas I w szkołach podstawowych prowadzonych przez Gminę Miasta Toruń.
Wnioski można składać do 16 czerwca 2020 r. do godz. 15:00.
Wzór wniosku dostępny jest na stronie https://naborsp-kandydat.vulcan.net.pl/torun/ w zakładce "Pliki do pobrania".
Wypełniony wniosek wraz z dokumentami potwierdzającymi spełnianie kryteriów branych pod uwagę w postępowaniu rekrutacyjnym, należy wysłać (skan lub zdjęcia wniosku i dokumentów) na adres e-mail szkoły pierwszego wyboru wskazanej we wniosku. W przypadku braku możliwości złożenia drogą elektroniczną wniosek należy złożyć w wersji papierowej, dostarczając go do szkoły pierwszego wyboru w zamkniętej kopercie.
Potwierdzenie złożenia wniosku rodzice otrzymają na adres e-mail wpisany we wniosku.
Ogłoszenie listy kandydatów zakwalifikowanych i niezakwalifikowanych nastąpi 26 czerwca 2020 r. do godz. 12:00.
Rodzice w terminie od 26 czerwca 2020 r. od godz. 12.00 do 2 lipca 2020 r. do godz. 15.00 mają czas na złożenie drogą elektroniczną na adres e-mail szkoły, do której dziecko zostało zakwalifikowane, podpisanego oświadczenia woli. Wzór oświadczenia woli dostępny jest na https://naborsp-kandydat.vulcan.net.pl/torun/ w zakładce „Pliki do pobrania”.
Ogłoszenie listy kandydatów przyjętych i nieprzyjętych nastąpi 3 lipca 2020 r. do godz. 12:00.
Do pobrania: