Trwa roznoszenie decyzji wymiarowych w sprawie podatku od nieruchomości, podatku rolnego, podatku leśnego oraz łącznego zobowiązania pieniężnego na rok 2024. Do doręczenia na terenie Torunia jest łącznie 90 tys. decyzji.
Dla wygody mieszkańców oraz sprawnej obsługi decyzje na terenie Torunia będą roznosili – wprost do Państwa domów i mieszkań - pracownicy Urzędu Miasta Torunia. Pracownik doręczający korespondencję będzie miał ze sobą identyfikator, a na żądanie podatnika powinien on okazać również legitymację służbową.
Doręczanie może odbywać się w dni powszednie oraz w soboty od godziny 10:00 do 20:00.
Skuteczne doręczenie decyzji podatkowej wymaga, aby ją odebrać osobiście. Osoby odbierające przesyłki proszone są o składanie czytelnych podpisów wraz z datą na potwierdzeniu odbioru.
Ważne:
Jeżeli decyzja podatkowa nie została Państwu doręczona co najmniej na 14 dni przed terminem płatności raty lub decyzję doręczono po upływie ww. terminu – wpłata dokonana w terminie 14 dni od dnia odbioru decyzji uznawana jest jako wpłata terminowa (art. 47 § 2 Ordynacji podatkowej).
Dane kontaktowe: Wydział Podatków i Windykacji, tel. 611 85 74, e-mail: wpiw@um.torun.pl.
Fot. Martyna Mielcarz-Iwińska