Do 24 czerwca 2022 r. trwa nabór do Wydziału Komunikacji Społecznej i Informacji Urzędu Miasta Torunia.
Prezydent Miasta Torunia ogłasza nabór na wolne stanowiska urzędnicze w Wydziale Komunikacji Społecznej i Informacji UMT.
Do naboru mogą przystąpić osoby spełniające wymagania określone w art. 6 ust. 1 pkt 1-2 i ust. 3 pkt 2-3 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2019 r. poz. 1282).
Wymagane kwalifikacje i zasady naboru do Wydziału Komunikacji Społecznej i Informacji.
Termin składania ofert: do dnia 24.06.2022 r. w godzinach pracy urzędu. Zgłoszenia należy składać w zamkniętych kopertach z dopiskiem: „Oferta pracy nr 10/2022”.
Oferty należy złożyć albo przesłać przesyłką pocztową lub kurierską na adres: Biuro Kadr i Płac Urzędu Miasta Torunia ul. Wały gen. Sikorskiego 8, 87-100 Toruń.
Za datę złożenia oferty uważa się datę wpływu przesyłki do tut. Urzędu.
O spełnianiu wymogów formalnych i zakwalifikowaniu się do dalszego etapu postępowania kandydaci będą informowani telefonicznie lub drogą elektroniczną na podany adres e–mail.
Zgłoszenia, które wpłyną po wyznaczonym terminie lub nie spełniają wymagań formalnych nie będą brane pod uwagę.