Urząd Miasta Torunia uruchomił system telefonicznej obsługi interesantów. Teraz wszystkie sprawy możemy załatwić dzwoniąc pod numer Centrum Kontaktu z Mieszkańcami - 56 6118999.
Nowy system wprowadza wspólny numer dla wszystkich interesantów kontaktujących się z Urzędem Miasta Torunia drogą telefoniczną.
Po wybraniu numeru Centrum Kontaktu z Mieszkańcami - 56 6118999 system poprosi o wybór właściwej opcji na klawiaturze numerycznej telefonu w celu skontaktowania się z wydziałem Urzędu Miasta Torunia lub wybranymi jednostkami miejskimi (Toruńskie Centrum Świadczeń Rodzinnych, Toruńskie Centrum Usług Wspólnych, Centrum Wsparcia Biznesu). Następnie zostaniemy automatycznie przekierowani do wydziału merytorycznego, który zajmuje się interesującą nas tematyką. Jeżeli nie jesteśmy pewni, którą opcję należy wybrać, możemy skorzystać z opcji rozmowy z konsultantem ogólnym, który udzieli nam informacji i połączy z odpowiednią jednostką UMT.
Uzyskanie połączenia z wydziałami będzie możliwe wyłącznie w godzinach pracy urzędu (poniedziałek – piątek 7:30-17:00). System wyposażony jest w funkcję automatycznego kolejkowania połączeń. Gdy interesujący nas numer docelowy będzie zajęty, będziemy mogli poczekać na linii bez konieczności ponownego wykonywania połączenia.
W celu zapewnienia najwyższej jakości obsługi wszystkie rozmowy przechodzące przez Centrum Kontaktu z Mieszkańcami są nagrywane i archiwizowane.
W przyszłości planowane jest dołączenie do CKzM kolejnych jednostek administracyjnych Gminy Miasta Toruń oraz dołączenie do aplikacji innych kanałów kontaktu, takich jak e-mail bądź SMS.
Koszt realizacji przedsięwzięcia to 302 949,00 zł, z czego 85% zostało dofinansowane ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Kujawsko-Pomorskiego na lata 2014-2020.
fot. www.pexels.com