Wciąż można składać wnioski o wydanie Toruńskiej Karty Osoby z Niepełnosprawnością. Do tej pory o kartę aplikowało ponad 200 osób.
Toruńska Karta Osoby z Niepełnosprawnością to działanie realizowane na podstawie Programu Działań Na Rzecz Osób z Niepełnosprawnością na lata 2014-2020, przyjętego uchwałą Nr 83/19 Rady Miasta Torunia z dnia 7 marca 2019 r. oraz Zarządzeniem PMT 91/2019 w sprawie wprowadzenia Regulaminu przyznawania, wydawania i korzystania z Toruńskiej Karty Osoby z Niepełnosprawnością oraz określenia jej wzoru. Osób zainteresowanych posiadaniem karty systematycznie przybywa. Do tej pory aplikowało o nią ponad 200 osób.
Odbiorcy, którzy będą mogli ubiegać się o wydanie TKOzN to:
Wnioski o wydanie karty w formie papierowej są dostępne w Punktach Informacyjnych Urzędu Miasta Torunia, w Wydziale Zdrowia i Polityki Społecznej ( ul. Fałata 39 ).
Wnioski o wydanie TKOzN można składać w następujących miejscach:
Punkt Informacyjny Urzędu Miasta Torunia - Centrum, ul. Wały gen. Sikorskiego 8
Wciąż poszukujemy partnerów, którzy chcieliby zaoferować zniżki na swojeusługi w ramach karty. Zgłoszenia przyjmuje Wydział Zdrowia i Polityki Społecznej UMT przy ul. Fałata 39, nr tel. 56 611 8454. Przedsiębiorca jako potwierdzenie współpracy otrzyma plakietkę, aby umieścić ją w widocznym miejscu udzielania ulg i zniżek.
Dodatkowych informacji na temat Toruńskiej Karty Osoby z Niepełnosprawnością, zarówno dla osób chcących skorzystać z karty, jak i potencjalnych partnerów, którzy chcieliby zaoferować osobom niepełnosprawnym bonifikatę na swoje produkty bądź usługi, udziela Wydział Zdrowia i Polityki Społecznej Urzędu Miasta Torunia: