Urząd Miasta Torunia zawiadamia, że ze względu na prace techniczne związane z wdrożeniem "e-dowodów", od 27 lutego do 4 marca 2019 roku wystąpią utrudnienia w składaniu wniosków i wydawaniu dowodów osobistych.
Ze względu na wdrażanie systemu tzw. "e-dowodów" dd najbliższej środy, 27 lutego 2019 r. zostanie wyłączona możliwość składania wniosków online - ponownie będzie je można składać od poniedziałku 4 marca 2019 r.
Do piątku 1 marca do godz. 11.30 będzie można składać wnioski osobiście - w siedzibie Wydziału Spraw Administracyjnych Urzędu Miasta Torunia przy ul. Stefana Batorego 38/40 oraz w dwóch Punktach Informacyjnych Urzędu Miasta: w Centrum Handlowym PLAZA i w Centrum Handlowym Atrium COPERNICUS.
W piątek 1 marca od godz. 12.00 do 17.00 nie będzie możliwości odbioru nowego dowodu osobistego.
Wydział Spraw Administracyjnych zawiadamia także, że możliwy jest czasowy brak dostępu do rejestru PESEL. Wtedy wszystkie sprawy meldunkowe mogą być załatwiane w trybie awaryjnym, co oznacza przyjęcie dokumentów po ocenie formalnej i elektroniczne wprowadzenie do rejestru tuż po jego ponownym uruchomieniu.
Więcej informacji tutaj.
Składanie wniosków o wydanie dowodu z warstwą elektorniczną od 4 marca.
Fot. Małgorzata Litwin