Od 1 czerwca 2019 r. można wnioskować o wydanie Toruńskiej Karty Osoby z Niepełnosprawnością.
Toruńska Karta Osoby z Niepełnosprawnością to działanie realizowane na podstawie Programu Działań Na Rzecz Osób z Niepełnosprawnością na lata 2014-2020, przyjętego uchwałą Nr 83/19 Rady Miasta Torunia z dnia 7 marca 2019 r. oraz Zarządzenie PMT 91/2019 w sprawie wprowadzenia Regulaminu przyznawania, wydawania i korzystania z Toruńskiej Karty Osoby z Niepełnosprawnością oraz określenia jej wzoru.
Odbiorcy, którzy będą mogli ubiegać się o wydanie TKOzN to:
Informacja o partrnerach, którzy oferują zniżki w ramach karty, będzie zamieszczona i aktualizowana na stronie Urzędu Miasta Torunia, a przedsiębiorca jako potwierdzenie współpracy otrzyma plakietkę, aby umieścić ją w widocznym miejscu udzielania ulg i zniżek.
Wciąż poszukujemy partnerów, którzy chcieliby zaoferować zniżki na swoje usługi w ramach karty. Zgłoszenia przyjmuje Wydział Zdrowia i Polityki Społecznej UMT przy ul. Fałata 39, nr tel. 56 611 84 54.