W Business Link opracowany został specjalny program Business Trainingów „Ścieżka MBA dla Start-upów”. Program oparty jest na business trainingach, które są prowadzone cyklicznie przez 6 miesięcy, każdy miesiąc pod innym szyldem, przy czym w każdym tygodniu realizowana jest inna tematyka zgłębiająca wiedzę z zakresu zagadnienia miesięcznego.
W trakcie trwania całego projektu zrealizowane zostaną 24 tematy, a szkolenia odbywają się kolejno w poniedziałki, środy, czwartki i piątki. Matryca tematyczna prezentuje się następująco:
- INNOVATION
- PRODUCT
- Vision & Values
- Design thinking
- Trend Watching
- Business Model
- Lean Startup
- Product Research
- Product Development
- Growth Hacking
- COMMUNICATION
- Business Branding
- Sales & Marketing
- Public Relations
- Social Media Marketing
- FOUNDER SKILLS
- Time Management
- Personal Branding
- Presentation Skills
- Effective Networking
- TEAM SKILLS
- Team Roles
- Team Management
- Team Building
- Team Work Tools
- FOUNDATIONS
- Startup Legal
- Startup Finance
- Intellectual Property
- Fundraising
Obecnie realizowany jest 8 tydzień programu (tj. Growth Hacking). Ścieżka MBA dla Startupów, którą realizuje Business Link, ma na celu zapewnić start-upom możliwość zdobycia unikatowego „know-how” do prowadzenia własnego biznesu, dzięki któremu wprowadzą swój biznes na kolejny poziom oraz przygotują się do rozwoju i działania na skalę globalną.